نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح با 2 هزارمتر مربع زیربنا و 12هزار متر مربع محوطه سازی از سال 94 آغاز شده است.
وی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این طرح 130میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی افزود: جایگاه سوخت گیری فرودگاه ایرانشهر نیز تکمیل و مراحل تست به طور آزمایشی آغاز شده است.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به موقعیت راهبردی، سیاسی و جغرافیایی این شهرستان گفت: با بهره برداری از این طرح و برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور شاهد حضور تجار، متخصصان حرفه های مختلف پزشکی، دانشگاهی و اقتصادی در این نقطه از ایران اسلامی خواهیم بود.
به گزارش ایرنا هم اینک در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه سه پرواز از فرودگاه ایرانشهر به مقصد تهران و سه پرواز از تهران به ایرانشهر انجام می شود.
این فرودگاه جزو ۱۰ فرودگاه کشور به شمار می رود که آنتن رادار فضایی در آن نصب است و امکان تصویربرداری در شب یا روز در آن وجود دارد.
یکی از مشکلات فرودگاه ایرانشهر نداشتن جایگاه سوخت است که با ساخت آن و ترمینال مسافربری در این فرودگاه خط پرواز این شهرستان به مشهد مقدس و شیراز نیز راه اندازی می شود.
شهرستان ایرانشهر در ناحیه مرکزی بلوچستان با مساحتی بالغ بر ۳۰۲۰۰ کیلومتر مربع و با ارتفاع متوسط ۵۹۱ متر از سطح دریا در فاصله ۳۴۵ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.