به گزارش ایرنا عباس صفدری روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد اظهار داشت: قیام 15 خرداد 1342 نقش مهم و موثری در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
وی بیان کرد: از آنجایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ریشه های انقلاب را در 15 خرداد 1342 پایه گذاری کردند بزرگداشت این ایام فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه های ناب و ارزشمند امام راحل است.
وی ادامه داد: قیام 15 خرداد یادآور فداکاری، رشادت ها و مبارزات سرسختانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رخدادهای تاریخی پیوند نزدیکی با باورها، گرایش ها و آرمان های جامعه دارند مردم ایران اسلامی با گرامیداشت این ایام ضمن تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پیروی و تبعیت کامل از ولایت فقیه تاکید می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه روحانیت در مبارزه با استکبار جهانی از قیام 15 خرداد به بعد رسمیت ویژه ای پیدا کرد.
صفدری بیان کرد: پاسداشت وقایع مهم و تبیین این مسائل برای نسل جوان حاضر در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی دارد.
وی ادامه داد: نسل جدید آگاهی چندانی از این وقایع ندارند و باید تمام مسائل برای آنان به خوبی تبیین شود.
وی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف این ایام در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برنامه محوری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت امام حسین(ع) شهرستان زاهدان بعد از افطار برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه برنامه گرامیداشت قیام یوم الله 15 خرداد در مصلی قدس زاهدان برگزار می شود.
وی برگزاری سوگواره شب های شعر، اجرای ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی با دعوت از صاحب نظران شیعه و سنی، اجتماع روحانیان شیعه و سنی و همایش فرماندهان نیروی های مسلح با هدف تبیین اندیشه های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) را از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت این 2 رویداد مهم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
3213**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.