مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: خاش به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک به مناقصه گذاشته می شود.،

مسعود مالکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مطالعات بزرگراه زاهدان - خاش به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک به مناقصه گذاشته می شود.

وی ضمن اشاره به تحویل ۸۷۰ کیلومتر راه از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، اذعان داشت: از این تعداد ۸۰ کیلومتر باند بزرگراه زاهدان - زابل، ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۵۲ کیلومتر راه فرعی، ۶۹۳ کیلومتر راه روستایی است که در ۳ سال اخیر با هزینه ۳۹۲ میلیارد تومان انجام گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از بهره برداری ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال ۹۶، ۱۲۴ روستا با ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شدند.

مالکی ضمن اشاره به اینکه مطالعات تعدادی پروژه برای اخذ کمیسیون ماده ۲۳ انجام و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که نقش مهمی در رونق حمل و نقل، صادرات، واردات و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد تردد مسافران به سیستان و بلوچستان افزایش داشته، افزود: طی چند سال اخیر بهسازی، روکش آسفالت و عملیات محافظی انواع راه‌ها به طول هزار و ۱۷۲ کیلومتر در سیستان و بلوچستان انجام گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.