مولوی عبدالصمد کریم زایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر همه مسلمانان جهان در یک صف واحد قرار داشته و حمایت خود را از فلسطین و مردم مظلوم آن اعلام می‌کردند، هرگز امثال رژیم صهیونیستی غاصب و در رأس آنها استکبار جهانی نمی توانستند علیه اسلام و سرزمین های اسلامی کوچکترین اقدامی کنند و یا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف تصمیمی بگیرند.
وی با تأکید بر مسئولیت کشورهای مسلمان و سازمان ملل نسبت به این اقدام آمریکا گفت: نهادهای بین‌المللی و اسلامی در برابر آنچه در فلسطین به عنوان نقض آشکار و خطرناک حقوق فلسطینیان رخ می‌دهد مسئول هستند و باید به مسئولیت خود پایبند باشند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه سرزمین مقدس قدس حدود 70 سال است که زیر سلطه رژیم غاصب صهیونیست قرار دارد، افزود: مسلمانان با وحدت خود هر فتنه ای را از بین می برند و آمریکا و ایادی آن را در آینده ای نه چندان دور به فرموده مقام معظم رهبری نابود خواهند کرد.
وی تصریح کرد: سردمداران نظام سلطه تصور می کنند که با این کار می توانند زمینه از بین بردن اسلام را فراهم کنند ولی مسلمانان با این نوع اقدامات، به اتحاد بیشتری می رسند.
7314**8006 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.