به گزارش ایرنا فرماندار نیکشهر در این مراسم اظهار داشت: سپاه علاوه بر انجام کارهای عمرانی نظیر ساخت راه آهن چابهار - زاهدان در بحث محرومیت زدایی مناطق مختلف روستایی نقش مهمی را ایفا می کند.
صاحب گل صالحی افزود: موسسه سیدالشهدا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ساخت مدارس، تسطیح راههای روستایی و زمین های ورزشی موفق عمل کرده است.
وی از تلاش این موسسه برای ساخت مدارس روستایی نظیر روستای میشود قدردانی کرد.
وی ادامه داد: مدرسه روستای میشود در زمینی به مساحت 320 مترمربع و با زیربنای 90 مترمربع ساخته شده است.
وی گفت: این مدرسه با یک میلیارد ریال اعتبار از سوی موسسه سیدالشهدا ساخته و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تجهیز شده است.
فرماندار نیکشهر تصریح کرد: پیش از این دانش آموزان روستای میشود با شرایط سخت در یک کانکس (کلاس پیش ساخته آهنی) در حال تحصیل بوده اند.
صالحی در این مراسم حفرچاه، ساخت منبع آب، زیرسازی راه و تسطیح زمین ورزشی روستای میشود را از سوی موسسه سیدالشهدا خواستار شد و افزود: حل مشکلات اجرای طرح هادی، آسفالت راه خاکی، شبکه آبرسانی، مشکلات افت ولتاژ برق و روشنایی معابر و ساخت بندهای آبخیزداری این روستا با همت مسئولان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل موسسه سیدالشهدا قرارگاه خاتم الانبیا(ص) نیز اظهار داشت: افتخار سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خدمت به مناطق محروم و محرومیت زدایی از روستاهای در طول مسیر راه آهن چابهار - زاهدان است.
کرم مجتهدی افزود: برای ساخت مدارس در روستاهای محروم، کمک به مردم بی بضاعت و انجام کارهای خیر عام المنفعه در زمینه راه، آب، بهداشت و رفاه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی با قدردانی از حضور فرماندار و اعضای شورای اداری نیکشهر و قشرهای مختلف مردم در مراسم افتتاح مدرسه روستای دور افتاده میشود افزود: همراهی مردم و مسئولان قوت قلبی برای انجام کارهای خیر توسط موسسه سیدالشهداست.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر دارای 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت، 141 هزار نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش مرکزی، بنت، لاشار و آهوران، سه شهر نیکشهر، اسپکه و بنت و 11 دهستان است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3043**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.