محمدرفیع سلطانزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار داشت: 120بازرس و کارشناس در قالب 60 گروه در کنار ناظران افتخاری مجری طرح بازرسی و نظارتی ویژه این ماه مبارک در بازارهای سیستان و بلوچستان هستند.
وی ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار، توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا اجرایی شده است.
وی افزود: رعایت درصد سود قانونی خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور رسمی در مقابل فروش کالا و همکاری اصناف با بازرسان طرح نظارتی ویژه ایام مبارک رمضان الزامی است و رعایت نکردن این موارد تخلف محسوب و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و فرمانداری ها همچون سالهای گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری می کنند.
مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 35 هزار واحد صنفی دارای پروانه در سیستان و بلوچستان در قالب بیش از 170 اتحادیه فعالیت می کنند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.