به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش نوک آباد خاش در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تعلیم و تربیت این بخش ارائه کرد.
عبدالواسع پاکزاد افزود: در بخش نوک آباد خاش 142 مدرسه، 518 کلاس درس، هفت هزار و 800 دانش آموز و 477 فرهنگی وجود دارد.
امام جمعه خاش نیز با گرامیداشت هفته معلم و پاسداشت مقام شهید مرتضی مطهری بیان کرد: دیدار با معلمان و مردم ارزشمند منطقه دهپابید و حوزه نوک آباد برای ما باعث سربلندی و افتخار است زیرا این عزیزان وفاداری خود را به اسلام، انقلاب و رهبری به اثبات رسانده اند.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان با اشاره به اینکه ارزش کار معلم بسیار بالاست ادامه داد: خداوند درجه و مقام افراد با ایمان و دارای علم را بالا می برد.
نماینده مردم شهرستان خاش، نوک آباد، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته معلم اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری های معلمان سبب ارتقای شاخص های خدمتی در جامعه می شود.
علی کرد اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه کشور توانسته نیروهای شایسته و پرتوانی را به جامعه عرضه کند.
وی افزود: اقدامات، تلاش ها و مجاهدت های معلمان به خوبی جایگاه آنان را در جامعه ارتقا داده است.
فرماندار شهرستان خاش نیز با گرامیداشت مناسبت های هفته و تبریک روز معلم از تلاشگران عرصه علم و دانش تجلیل کرد و گفت: عنصر عشق و انجام کار مخلصانه و عاشقانه و بر افروختن چراغ دانایی در وجود معلمان نهادینه شده است.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: مرتبه کمال و ویژگی شاخص انسان در علم او نهادینه شده و دنیا در شرایط کنونی به این باور رسیده که راز موفقیت بشر در دانایی و علم نهفته است.
وی تاکید کرد: قدرت و معیار یک قوم و جامعه در مسلح شدن به سلاح قلم، علم، آگاهی و دانایی است و هر گاه مقام علم در جامعه ای بلند شد، کمال و عظمت آن تثبیت و نمایان خواهد شد.
وی ادامه داد: چنگ زدن به ریسمان خداوند و هدف گذاری در توحید و مقابله با جهل مورد تاکید اسلام بوده و ترویج فرهنگ، آگاهی، علم و دانش به رشد و کمال انسانی کمک می کند.
یوسفی گفت: هر گاه نیت خدایی و در جهت اخلاص باشد؛ متناسب با علم خدایی به جامعه توسعه علمی، معنوی و بالا رفتن درجه توحیدی هدیه می شود.
فرماندار خاش تاکید کرد: برای توسعه علمی از ظرفیت و توان همه اقشار جامعه بهره گرفته شود و توصیه ما این است که همگان در مسیر خیر و نفع رسانی فعالیت کنند.
به گزارش ایرنا مسئولان شهرستان خاش ضمن تجلیل از معلمان و دیدار با مردم روستای دهپابید با خانواده علم هاشمزهی از فرهنگیان با سابقه بخش نوک آباد دیدار و از ظرفیت های گردشگری سرو کهنسال این روستا دیدن کردند.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.