علی کرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مذاکرات هسته ای هر آنچه که مدنظر ملت بزرگ ایران بود به همت تیم مذاکره کننده کشورمان محقق و الحمدلله با شایستگی حق ملت ایران از سوی ملل دنیا و گروه 5 +1 پذیرفته شد.
وی اظهار داشت: در مبحث برجام آنچه که حق ما و در اهداف و چشم انداز نظام اسلامی بود، به درستی محقق و برای دنیا به اثبات رسید که ایران دنبال زیاده خواهی نیست.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه ما برجام را به حق می دانیم و از آن دفاع و تاکید می کنیم در این مسیر هیچ گونه عهدشکنی قابل پذیرش نیست و باید ملل دنیا بدانند که عهدشکن و بی منطق و تضییع کننده حقوق ملتها کیست.
کرد تصریح کرد: به قوای سه گانه توصیه و تاکید می کنیم در این موضوع اتحاد و یکپارچگی داشته باشند و ما در مجلس شورای اسلامی به هیچ فرد و گروهی اجازه نمی دهیم آن را زیر سئوال ببرد و خدای ناکرده این سند را خدشه دار کند.
وی افزود: به همه گرایش های سیاسی اعم از مستقلین، اصولگرا و اصلاح طلب در کشور توصیه می کنیم در این برهه حساس که دنیا در آتش و خون می سوزد، باغ ایران را که نشانه ای از فرهنگ و تمدن کهن و بر گرفته از گلهای رنگارنگ، لباسها، زبانها و قومیت و تنوع زیستی است حفظ کرده و با وحدت و همدلی و در کنار هم نشستن از برجام به عنوان سند ملی کشور حراست کنند و اجازه ندهند که دشمنان از موقعیت و شرایط بهره برداری سوء داشته باشند.
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه اقشار جامعه اعم از علما، نخبگان، فرهیختگان، بزرگان، متنفذان، اندیشمندان هسته ای و غیره در کنار هم بنشینند و با حمایت از دولت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از دستاوردهای نظام و انقلاب صیانت و از تولیدات داخلی کشورمان حمایت کنند تا زمینه برای رشد، توسعه، عمران و آبادانی میهن اسلامی فراهم شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.