محمد پیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نعیم بامری، ارشد مزارزهی، حسین لاشاری، جاوید دهانی، زاهد آفرین، منصور رئیسی، اکبر علی داوودی، عبدالوهاب ابراهیم پور، محمد شادزهی، امیر اربابی نسب، نوید بلوچ، مسعود جایزه، معین خرسند، نوید الله پور و نوید میهن خواه از سیستان و بلوچستان در این اردو شرکت دارند.
وی ادامه داد: همچنین حمید هاشمی و مجید رضایی از تهران و مهران سیاسر، مهران دری، سعید غلامی، مهدی منصوری، عادل کلاهسنگیانی و رضا یونسی از گلستان دیگر اعضای تیم ملی در این اردو را تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان قطب اصلی رشته ورزشی کریکت در کشور شناخته می شود برگزاری اردوی های تیم ملی هموراه در این استان مورد توجه است.
وی ادامه داد: شهرستان های کنارک، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، زاهدان و سراوان سیستان و بلوچستان قطب کریکت کشور هستند به طوری که ورزشکاران این مناطق توانسته اند به عنوان اعضای تیم ملی در سطوح مختلف خوش بدرخشند.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.