به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز شنبه در دیدار با فرماندار سابق خاش، کارمندان فرمانداری و بخشداران این شهرستان اظهار داشت: وزارت کشور بنیاد و محور کارهای مدیریتی و اجرایی است که کارکنان دولت با برنامه ریزی های دقیق و مدیریت اوضاع می توانند به موفقیت های دولت بیفزایند.
وی افزود: تصمیمات همکاران ما در حوزه فرمانداری و بخشداری ها در واقع تصمیم و دستور فرماندار و مقامات عالی دولت بوده و مدیران موظف هستند در اجرای سیاست های دولت با آنان هماهنگ باشند.
وی ادامه داد: جایگاه و ابهت وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری ها باید حفظ و طوری عمل شود که توسعه شهرستان و منطقه با هدف محقق شدن برنامه های دولت و پرورش استعدادها و شکوفایی ظرفیت ها به دست آید.
فرماندار خاش تاکید کرد: احترام گذاشتن به مردم و بارور کردن ایده ها، اهمیت دادن به نظم، ارائه پیشنهادات کارشناسی برای حل مشکلات و انجام کار صادقانه و مخلصانه برای مردم که از منشورهای خدمتی دولت هستند را از همکاران خود در فرمانداری و سایر مدیریت های شهرستان انتظار داریم.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار سابق خاش نیز با تبریک انتصاب فرماندار جدید این شهرستان گفت: با تعامل، همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم و تلاش های همکاران ما در فرمانداری و بخشداری ها شاهد ارتقای شاخص های خدمتی و عملکردی بوده ایم و بسیار خوشحال هستیم که در حوزه های مختلف توانسته ایم اهداف نظام اسلامی را پیاده و مشکلات را کاهش دهیم.
به گزارش ایرنا معاونان سیاسی و اجتماعی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و شماری از کارکنان فرمانداری خاش نیز در این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.