حمیدالدین یوسفی روز شنبه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگار ایرنا افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی با فعالیت های گسترده در داخل و خارج از کشور توانسته عملکردی موفق از خود بر جا بگذارد.
وی بیان کرد: تشریح ظرفیت ها، توانمندیها، استعدادها و انعکاس چهره واقعی و زیبای سیستان و بلوچستان توسط برخی رسانه ها به ویژه ایرنا زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان و جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری شده است.
فرماندار خاش بیان کرد: وجود رسانه های ارتباط جمعی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان یک نعمت است ولی انتظار داریم فعالان این عرصه زبان گویای مردم و انعکاس دهنده مشکلات جامعه و حامی برنامه های دولت باشند و از حاشیه سازی ها اجتناب کنند.
وی اظهار داشت: پرداختن به حاشیه ها، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر را از واقعیت های جامعه دور می کند.
یوسفی ادامه داد: خاش در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و برجستگی است که امیدواریم با همکاری رسانه ها بتوانیم آن را به جایگاه ارزشمند و در شان این شهرستان برسانیم، بنابر این برای تحقق این امر به همکاری رسانه ها نیاز داریم.
فرماندار خاش بهره گرفتن از تجربه فرمانداران سابق و برقراری تعامل با نمایندگان مردم در مجلس، شوراها، علما، مدیران و نخبگان و توده های جامعه و تشکیل اتاق های فکر و اندیشه و کمک به شکوفا کردن استعدادها و ظرفیت ها را از برنامه های اولویت دار خود عنوان کرد که در دوره فعالیت جدید حوزه فرمانداری خاش مورد توجه قرار می گیرد.
حمید الدین یوسفی اواخر هفته گذشته به عنوان فرماندار جدید خاش منصوب و معرفی شد، وی پیش از این فرماندار شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان بود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.