نبی بخش داوودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه اندازی این طرح برای بیش از هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.
وی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در شهرستان ایرانشهر گفت: آب کافی و زمین های مستعد منطقه در کنار ظرفیت های جاده ترانزیت، راه آهن، فرودگاه، خط لوله گاز و نیروی کار مناسب این شهرستان را نسبت به سایر مناطق متمایز کرده است.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر ادامه داد: به طور قطع سرمایه گذاری در ایرانشهر با دارا بودن ظرفیت های بالای سرمایه گذاری بهره وری در تولید را دوچندان می کند.
مدیر چینی طرح سایت فشرده سازی گاز در ایرانشهر نیز با ابراز خرسندی و قدردانی از مسئولان و مردم منطقه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح مذکور به طور 100 درصد با سرمایه گذاری خارجی 80 میلیون دلاری طرف چینی در بازه زمانی سه ماهه انجام می شود.
جینگ وانگ افزود: بخش زیاد تجهیزات آن هم اینک در گمرگ بندرعباس در حال ترخیص و بخشی از آن نیز به محل طرح گسیل داده شده است.
وی مهمترین هدف این طرح را فشرده سازی گاز طبیعی از خط لوله گاز ایرانشهر و پخش و انتقال آن از طریق تانکرهای مخصوص به واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه به ویژه نیروگاه های برق، واحدهای پتروشیمی و غیره منطقه چابهار ذکر کرد.
جینگ وانگ گفت:800 تانکر کار جابه جایی گاز فشرده از ایرانشهر را بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.