مهرداد جهاندیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 240 هزار نفر جمعیت کارگری سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهند که در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول فعالیت هستند.
وی بیشترین فراوانی حوادث ناشی از کار را مربوط به فعالیت های ساختمانی ذکر کرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص همگرایی و هم افزایی با سازمان نظام مهندسی، حوادث ناشی از کار در حوزه ساختمانی استان سال 96 در مقایسه با سال قبل آن 35 درصد کاهش یافته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تبریک هفته کار و کارگر (پنجم تا 11 اردیبهشت) گفت: بیش از 120 ویژه برنامه به مناسبت این هفته در سطح استان در حال اجراست.
جهاندیده افزود: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی و حضور کارگران در میعادگاه های نماز جمعه از جمله برنامه های هفته کار و کارگر در استان است.
وی تصریح کرد: همچنین پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.