دراین مطلب آمده است: نمایندگان مردم سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفتند: امدادهای الهی این توطئه را نقش بر آب کرد تا بار دیگر آمریکا با خواری و ذلت از ایران شکست خورد.
به گزارش عصرهامون، انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تا کنون، همواره با تهدیدات بسیار جدی نظام سلطه جهانی روبه رو بوده و با اتکا به ایمان الهی و پشتوانه عظیم مردمی توانسته است ضمن کنار زدن این موانع، در مسیر تکامل و تحقق اهداف متعالی خویش گام بردارد. یکی از این تهدیدات، حمله نظامی آمریکا به طبس، در جهت آزادسازی جاسوسان خود و براندازی نظام اسلامی ایران بود که با امدادهای غیبی الهی با شکست روبه رو شد؛ حادثه ای که همواره تجربه تلخی برای آمریکاییان و چراغی فروزان برای مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامی و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان بوده است.
شکست آمریکا در طبس نشان از حقانیت انقلاب اسلامی ملت ایران بود
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: در این شکست آنچه برای جهانیان مهم است اراده امداد غیی عالم بود که بار دیگر قدرت فائقه و مطلقه الهی و سستی کید و مکر دشمنان خدا را آشکار ساخت.
وی با بیان اینکه شکست آمریکا در طبس نشان از حقانیت انقلاب اسلامی ملت ایران بود، افزود: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه پس از انقلاب دوم که همان تسخیر لانه جاسوسی بود به دنبال بهانه ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و ترفندها و روش های مختلفی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و مردم ما به کار برده است، اما تاکنون هیچ موفقیتی نداشته و نقشه های آنان با شکست همراه بوده است.
کرد با بیان اینکه شکست آمریکا در این واقعه افتخار بزرگ ملت ایران است، گفت: آمریکا و آنهایی که خود را ابرقدرت های جهان می دانند بهتر است از این شکست ذلت بار خود در صحرای طبس درس عبرت گیرند چرا که تا خواست خداوند نباشد اتفاق نمی افتد.
بسیاری از مدعیان دموکراسی در مقابل جنایات آمریکا سکوت کرده اند
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت و گو با لادیز اظهار کرد: حمله نظامی آمریکا به طبس تنها نمونه کوچکی از جنایات بیشمار آمریکاست، آمریکا هر روز در دنیا نقض حقوق بشر می کند و انسان ها را در اقصی نقاط دنیا به خاک و خون می کشد و این از ذات استکباری و درنده خویی آمریکاست.
وی افزود: جنایات آمریکا تمام شدنی نیست و ادامه دارد و با توجه به سازو کارهای شورای امنیت که تنها چند کشور تصمیم گیرنده هستند و هر لحظه می توانند برنامه های خود را عملیاتی کنند یکه تازی و جنایات آمریکا ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: جنایات بیشمار دولت آمریکا در سوریه، عراق، یمن و بسیاری از نقاط جهان برگرفته از خصلت درنده خویی آمریکاست و آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست اما جمهوری اسلامی تاکنون در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است و اجازه دخالت در امور کشور را به دولت آمریکا نداده است.
شهریاری تاکید کرد: ملت ها نقش زیادی در مبارزه و مقابله با سیاست های استکباری آمریکا دارند اما بسیاری از ملت ها در امور دنیایی غرق شده اند و بسیاری از حاکمان کشورهای مدعی دموکراسی نیز در مقابل خوی استکباری آمریکا سکوت کرده و حتی با آن همراه شده اند.
امدادهای غیبی سبب ناکامی آمریکا شد
سید باقر حسینی مشاور کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اوشیدا اظهارکرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه پس از انقلاب دوم که همان تسخیر لانه جاسوسی بود به دنبال بهانه ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.
وی افزود: نظامیان آمریکایی با بهره گیری از امکانات پیشرفته و برنامه ریزی کامل قصد ورود و حمله به تهران را داشتند اما امدادهای الهی این توطئه را نقش بر آب کرد تا بار دیگر آمریکا با خواری و ذلت از ایران شکست خورد.
حسینی تصریح کرد: با اینکه در ایران کسی از این توطئه خبر نداشت و هیچ گونه آمادگی برای مقابله با آن وجود نداشت اما خداوند ملت ایران را مثل همیشه عزتمندانه پیروز کرد تا آمریکایی که خود را کدخدا می دانست بار دیگر طعم ذلت را بچشد.
نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دلیل ماهیت پلیدی که دارند طبق عقیده جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و انقلابیون دشمن ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان هستند و از هر راهی برای ادامه دشمنی خود استفاده می‌کنند.
وی اذعان کرد: آمریکا تنها به دنبال دستیابی به منافع خود است و به همین دلیل دست از دخالت و دشمنی در امور سایر کشورها برنمی دارد که در این راستا آگاهی مردم و سیاسیون همانند همیشه مورد نیاز است.
حسینی با بیان اینکه آمریکایی ها در توطئه 88 بار دیگر ماهیت خود را نشان دادند، اظهار کرد: آمریکا شیوه های دشمنی خود را مرتب تغییر می‌دهد که در این راستا در حال حاضر این شیوه را در برجام اعمال کرده است.
مشاور کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دولتمردان در سالروز این حادثه عظیم با مشاهده امدادهای غیبی به خود آیند و آن هایی که علاقمند به غرب هستند بدانند آمریکایی ها همان هایی هستند که با توطئه علیه ایران در صحرای طبس توسط طوفان های شن چگونه شکست خوردند.
شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس درس عبرت خداوند به آمریکا بود
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، گفت: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس درس عبرت خداوند به آمریکا بود.
علیم یارمحمدی در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت سال 1359، اظهار کرد: نسل های جوان باید این را بدانند که دولت آمریکا از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی سر دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوادث و اتفاقاتی که در بحبوحه پیروزی انقلاب رخ داد که طی آن جوانان ما لانه جاسوسی آمریکای جهانخوار را تسخیر کردند، تمام دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.
وی با تاکید بر اینکه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، دولت آمریکا درصدد این برآمد که ضربه مهلکی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند، اضافه کرد: غافل از اینکه خداوند یار و مددکار مسلمین و نظام مقدس اسلامی ما بوده و هست.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس درس عبرت خداوند به آمریکا و استکبار بود، افزود: اما دشمنی و کینه توزی سردمداران آمریکا هنوز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.
یارمحمدی با بیان اینکه مردم و مسئولان در این 40 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی توطئه های دشمنان و به خصوص آمریکا را با وحدت و همدلی خنثی کرده اند، تصریح کرد: در این چنددهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش آمریکایی ها همواره برای نابودی نظام اسلامی ما بوده است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا ترفندها و روش های مختلفی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و مردم ما به کار برده است، گفت: تاکنون هیچ موفقیتی نداشته اند و نقشه های آنان با شکست همراه بوده است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا با هوشیاری و وحدت مردم نقشه های شوم آمریکا و سایر دشمنان نظام به نتیجه نخواهد رسید.
یارمحمدی با اشاره به اینکه مردم و کشور ما همیشه در مقابله با استکبار پیروز میدان خواهند بود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر این اتحاد مردم را بدانند تا مثل گذشته دشمنان در مقابل نظام ما ناکام بمانند.
حادثه طبس برای آمریکا تلنگری در شناخت جایگاه باطل خویش بود
نماینده اسبق چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله آمریکا به ایران در سال 59 و کشته شدن هشت نظامی آمریکایی با طوفان در صحرای طبس تلنگری بود تا آمریکایی ها جایگاه باطل خویش را بهتر بشناسند.
یعقوب جدگال در گفت‌وگو با چهاربهاران اظهار کرد: وقتی که 150 آمریکایی در سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان خط امام به اسارت گرفته شدند در همان زمان کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا دستور حمله به ایران را برای آزادی زندانیان آمریکایی صادر کرد که با شکست مفتضحانه ای روبرو شد.
وی با اشاره به انهدام چند هلی کوپتری و هواپیما با یکدیگر به دلیل گردوغبار در صحرای طبس افزود: امام راحل این حادثه را کمک غیب الهی عنوان کردند و مطمئنا خداوند پشت پناه حق است و اجازه نمی دهد چنین ابرهه هایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.
نماینده قبلی چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایمان به اسلام ما بزرگترین نقطه قوت ما در طی این سال ها بوده و اکنون که این نظام به چهل سالگی رسیده یقینا قوی تر و تنومندتر از قبل بوده و دشمنان را مانند داعش شکست خواهد.
وی با اشاره به نابودی اسرائیل پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در کمتر از 25 سال خاطرنشان کرد: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جایگاه باارزشی برای ما دارد و اجازه نخواهیم داد مزدوران یهودی هر طور که دلشان می خواهد با کودکان و نوامیس مسلمان فلسطینی رفتار کنند و با یاری پروردگار نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال رقم خواهد خورد.
جدگال پنجم اردیبهشت را که مظهر نابودی آمریکایی ها در طبس بود گرامی دانست و تشریح کرد: آمریکا نشان داده برای منافع خود به کودک هم رحم نمی کند و حاضر است هر کاری برای رسیدن به اهداف شوم خود انجام دهد لذا رزمندگان اسلام از هیچ کوششی برای مقابله با اسرائیلیان و آمریکایی‌ها دریغ نخواهند کرد تا دنیا به صلح و آرامش برسد.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.