معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلینیک سیار به عنوان طرحی مشترک با همکاری ان جی او ریلیف در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.
دکتر مهدی طباطبایی افزود: این ان جی او از سوی اداره کل اتباع و امورخارجه سیستان و بلوچستان با محوریت خدمات رسانی به اتباع خارجی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی شده است.
وی تصریح کرد: تمام خدمات پایگاههای سلامت در این کلینیک سیار مستقر در یک دستگاه خاور به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر خدمات رسانی، در این کلینیک کار غربالگری سلامت اتباع خارجی ساکن در حاشیه شهر زاهدان با همکاری داوطلبان سلامت اتباع خارجی نیز انجام می شود.
وی گفت: 23 مرکز خدمات جامع سلامت با 54 پایگاه سلامت در سطح شهر زاهدان فعال است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با توجه به گستردگی و داشتن بیش از هزار و 100 کیلومتر مرز خشکی با 2 کشور همسایه و 310 کیلومتر مرز دریایی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.