مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مشکلی برای تامین سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این خبر افزود: هیچ مشکلی از بابت تامین سوخت جایگاه‌ها در جنوب استان وجود ندارد و تمامی پیش‌بینی‌های لازم درباره تامین سوخت مجاری عرضه منطقه صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت:روز جاری ضمن بازدید از تمامی جایگاه‌های شهرستان چابهار و نیکشهر، ضمن تشکیل جلسه‌ای با متصدیان مجاری عرضه، جایگاه‌های ناحیه ایرانشهر نیز مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند .

 نخعی افزود: با همراهی فرماندار ایرانشهر تمامی جایگاه‌های سطح شهر ایرانشهر مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی در جایگاه‌های جنوب استان وجود ندارد.

نخعی ادامه داد: بخشی از مشکل شلوغی روز گذشته جایگاه‌ها مربوط به مراجعه بالای مردم جهت سوخت‌گیری در ابتدای ماه به دلیل شارژ کارت‌های سوخت، افزایش بی‌رویه تقاضا و متعاقب آن شلوغی غیر مترقبه مجاری عرضه منطقه بوده است . 

نخعی به مصرف بیش از یک‌میلیون و سیصد و شصت هزار لیتری بنزین در روز گذشته اشاره کرده و افزود: این میزان مصرف افزایش ٣٢ درصدی نسبت به روز مشابه سال گذشته داشته است .

وی افزود: مصرف نفت‌گاز نیز در روز گذشته با بیش از یک‌میلیون و یکصد هزار لیتر نسبت به روزمشابه سال گذشته پنجاه و هفت درصد رشد داشته است.                     

در حال حاضر جایگاه‌های سوخت جنوب استان فعال بوده و صف‌های دریافت سوخت روان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.