به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش به فرموده امام امت؛ اساس و رکن استقلال جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ملت ایران به داشتن چنین قوای قدرتمند، سرافراز و سربلند افتخار می کند.
امام جمعه زاهدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی از همان دوران ابتدایی انقلاب اسلامی با پیروی از رهبر کبیر انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف با تمام توان دین خود را به این نظام الهی ادا کرده به طوری که فرمانده کل قوا فرمودند« ارتشی که جنگ را با پوست و استخوان خود در هشت سال دوران دفاع مقدس لمس کرد یک ارتش واقعی و سرافراز است».
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: نیروهای ارتش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تاسی از اسلام و ولایت همواره در راه آرمان های اسلام ناب محمدی گام بر می داشتند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: امروز همه نیروهای مسلح همچون دژه محکم و مستحکم در راه اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به 29 فروردین روز ارتش گفت: این نامگذاری در حقیقت خط بطلانی بر توطئه دشمنان و بدخواهانی بود که شعار انحلال ارتش را سر می دادند.
امام جمعه زاهدان افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با سرپیچی از رژیم طاغوت و پیوستن به اقیانوس ملت ایران، حضور گسترده در عرصه حماسه دفاع مقدس همچون بیت المقدس، فتح المبین و حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران و درهم شکستن توطئه دشمنان به ویژه ضد انقلاب آنچه در توان داشتند را برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار برای این نظام الهی انجام دادند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور در برابر تهاجم بیگانگان از وظایف ارتش است گفت: این نیروی نظامی مقتدر همواره با نمایش توانایی ها و ظرفیت های خود ثابت کردند که نیروهایی کارآمد، پر قدرت و افتخار آفرین هستند.
به گزارش ایرنا هر سال به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای ارتش در سراسر کشور با حضور مقام های کشوری و لشکری برگزار می شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.