به گزارش ایرنا امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات منطقه گفت: شرق و غرب به سرکردگی آمریکا به دنبال چپاول منابع حیاتی کشورهای اسلامی هستند و با اختلاف انداختن بین مسلمانان و راه اندازی جنگ و خونریزی در منطقه در تلاش برای رسیدن به اهداف خودشانند.
مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: مسلمانان بدانند دل بستن به دشمنان اسلام راهی جز تباهی ندارد.
وی تصریح کرد: مسلمانان جهان و سران کشورهای اسلامی باید فرموده «نه شرقی نه غربی فقط اسلام» رهبرکبیر انقلاب اسلامی را جامعه عمل بپوشانند.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی پیامبر اسلامی (ص) تصریح کرد: ایمان، عقیده، عمل و کردار حضرت محمد (ص) عامل مهم و قوی و درس بزرگ آن حضرت برای مسلمانان بوده است.
وی افزود: امت اسلامی وظیفه دارند اتحاد را درمیان خودشان حفظ کنند زیرا اگر وحدت نباشد به بزرگی وعزت و شرف مسلمانان آسیب می‌رسد و دشمنان تلاش بیشتری برای براندازی اسلام می ‌کنند.

** امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های این هفته بر اهمیت حفظ وحدت و اخوت و برادری در جامعه اسلامی و شناخت نقشه های شوم و تفرقه افکنانه دشمنان تاکید کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی از نقش جانبازان و پاسداران در جهت سربلندی و عزت کشور تجلیل کرد.
**مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل خاش نیز با اشاره به اینکه طاغوت و کفر و فجار دنیا را فرا گرفته و تنگی و مشقت بر مسلمانان وارد آمده بر ضرورت آمادگی برای جهاد و مقابله با دشمنان آمریکایی، صهیونیستی و شرقی و غربی تاکید کرد.
7314 **7310 **7316 *6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.