عادل شاهسونپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی نوجوانان با هدف آمادگی برای شرکت در رقابت های آسیایی از فردا به مدت هفت روز برگزار می شود.
وی کسب عنوان قهرمانی کشور را از جمله موفقیت های این کشتی گیر نوجوان برشمرد.
وی همچنین از حضور امید آرامی دیگر کشتی گیر سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و افزود: این کشتی گیر موفق استان از 21 فروردین در اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی حضور پیدا کرد.
رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آرامی کشتی گیر موفق این استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تا کنون با حضور در رقابت های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به دست آورده است.
وی ادامه داد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های این کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته کشتی در این استان مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.