رسول راشکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 6 هزار و 485 سبد توزیع شده این مدت به طرح حمایتی معیشتی، هزار و 814 سبد به طرح فرشتگان و 6 هزار و 686 سبد به طرح همای رحمت اختصاص داشت.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنین از 15 اسفند تا 15 فروردین امسال در قالب طرح فرشتگان رحمت سه هزار و 481 سبد غذایی را در مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین این استان توزیع کرد که در مقایسه با پارسال با هزار و 814 سبد غذایی رشد حدود2 برابری را نشان می دهد.
وی ادامه داد: طرح فرشتگان رحمت امسال در مناطق صعب العبور جنوب سیستان و بلوچستان که امکان تردد خودرو نبوده اجرا شد به طوری که امدادگران با وسیله نقلیه موتورسیکلت سبدهای کالا را میان نیازمندان منطقه توزیع کردند.
راشکی تاکید کرد: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب پذیر و آسیب دیدگان با جذب مشارکت خیران و استفاده از توان داوطلبی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر گستره، پهناورترین استان کشور محسوب می شود که فاصله شمالی ترین شهر آن «هیرمند» تا جنوب ترین شهر این استان «چابهار» حدود هزار کیلومتر است.
این استان افزون بر هزار و 300 کیلومتر مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر ساحل در دریای عمان دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.