کوروش بالادست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصرف بنزین در نوروز امسال (از 27 اسفند سال 96 تا 17 فروردین 97) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت سه میلیون و 357 هزار لیتر بنزین بیشتر از نوروز 96 در منطقه زاهدان مصرف شده است.
وی با اشاره به افزایش 17 درصدی مصرف نفتگاز در این مدت گفت: 36 میلیون و 308 هزار لیتر نفتگاز تعطیلات نوروز در منطقه زاهدان مصرف شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان افزود: افزایش سفرهای نوروزی هموطنان به سیستان و بلوچستان و ترددهای داخلی از جمله دلایل بیشتر شدن مصرف سوخت در تعطیلات نوروزی امسال بوده است.
بالادست تاکید کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و تامین به موقع سوخت بکار گرفته است.
وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلام شده از منابع خبری استان، بیش از سه میلیون تردد نوروز امسال در جاده های سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده و همچنین بازدیدهای انجام شده از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری استان 11 درصد نسبت به تعطیلات نوروز 96 افزایش داشته است.
وی بازدید از جایگاه های سوخت، آماده بکار بودن تمامی تلمبه های فروش و ارائه خدمات جانبی از جمله تنظیم باد، تعویض روغن و کارواش را از جمله اقدامات انجام شده برای مسافران برشمرد.
به گزارش ایرنا منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان بیش از نیمی از مساحت سیستان و بلوچستان را در برگرفته و وظیفه خدمت رسانی به مردم در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب استان را به عهده دارد.
سایر شهرستانهای استان زیر پوشش منطقه چابهار قرار دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.