به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) به مناسبت سال جدید، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با روی گشاده و امیدوار در حرم امام رضا (ع) با مردم صحبت کردند اما برخی کشورها جملات نابخردانه و ناجوانمردانه را متوجه معظم له کردند که اوضاع ایران در همه قسمت ها دچار بحران است اما تنها خبرهای خوب را به گوش رهبر می رسانند و مشکلات و خبرهای بد را به ایشان اطلاع نمی دهند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)مشکلات را نیز مطرح کردند اما فرمودند «هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد و می توانیم مشکلات را حل کنیم» ولی دشمنان ما که سعی دارند مشکلات را بزرگنمایی کنند از این سخنرانی امید بخش رهبر معظم انقلاب به خشم آمدند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: شخصیت رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان دارای نفوذ است و ما صلابت، هوشمندی و تیزهوشی امام خامنه ای را در همه جا می بینیم.
آیت الله سلیمانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: در استان سیستان و بلوچستان 2 هزار و 100 نفر و در زاهدان بیش از 700 نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری به سفرهای نوروزی هموطنان در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود: علاوه بر سفرهای داخلی در نوروز 97 سفرهای خارجی هم فراوان بود به طوری که سفر ایرانیان به عتبات عالیات بیشتر از اربعین بود.
امام جمعه زاهدان با تقدیر از تمامی نیروها و ارگان های دست اندرکار سفرهای نوروزی افزود: زیرساخت های پذیرایی در سیستان و بلوچستان در حد لازم فراهم نیست و مسئولان باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.
8006**3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.