علیرضا نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همه مقدمات را برای پذیرش و تکریم مهمانان نوروزی در شهرستان ها و مناطق این استان آماده کرده است.
وی افزود: هزار و 300 کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پذیرای مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: پایگاه های اسکان بین راهی فرهنگیان در نصرت آباد، سفیدآبه، بزمان، دلگان، دشتیاری، میرجاوه و نوک آباد و پایگاه های ثابت در شهرستان های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، خاش، نیکشهر، چابهار، سرباز و کنارک به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نوروز 97 خدمات اسکان در مدارس این استان در سه گروه الف، ب و ویژه ارائه می شود.
نجفی افزود: علاوه بر این کلاس ها برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی در 6 خانه معلم در شهرستان های چابهار، ایرانشهر، خاش، زاهدان، زابل و نیکشهر نیز از فرهنگیان پذیرایی می شود.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2میلیون و 775هزار نفر جمعیت دارد.
هم اینک بیش از 620 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.