علی خانقائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 69 درصد از این مسافران به داخل استان و 31 درصد به مقاصد خارج از سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی افزود: همچنین در این مدت 24 هزار و 461 مسافر از سایر استان ‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شدند.
وی گفت: مجموع تردد در پایانه های مرزی استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 15 هزار نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 74 درصد رشد را نشان می دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: 490 نفر از نیروهای راهداری در قالب 65 پایگاه ثابت و سیار در طرح نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین در حال خدمات رسانی هستند.
وی ادامه داد: 131 دستگاه خودرو سبک و سنگین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ویژه خدمات رسانی در طرح نوروزی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: همچنین 16 راهدارخانه در کنار 29 مجتمع خدماتی رفاهی در سیستان و بلوچستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 900 دستگاه اتوبوس در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی کار جابجایی مسافران نوروزی را در استان انجام می دهند.
وی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با هدف ارتقای ایمنی تردد مسافران اقداماتی نظیر آشکار سازی و ایمن سازی نقاط پرتصادف، خط کشی راهها، نصب علائم و اصلاح شیب شیروانی را در دستور کار قرار داده است.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.