به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در این پیام که نسخه ای از آن سه شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفته به کسب افتخارات بزرگ در حوزه های داخلی و خارجی در سال 96 برای ایران اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل خارجی توانستیم غده سرطانی داعش را که تهدیدی برای جهان اسلام و بشریت بود متلاشی کنیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خواستند منطقه کردنشین عراق را به سوریه ملحق کنند و یک غده جدید علیه جهان اسلام به وجود آورند که این توطئه نیز در نطفه خفه شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یکی دیگر از افتخارات حوزه مسائل خارجی را نمایش قدرت دفاعی سوریه و انصارالله یمن عنوان کرد و اظهار داشت: سوریه با جرات توانست هواپیمای F16 رژیم صهیونیستی را نابود کند و انصارالله یمن نیز قدرت موشکی خود را به رخ آل سعود کشید.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شرکت باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، خلق حماسه 22 بهمن و حضور مردم در صحنه برای خنثی کردن اغتشاشات در برخی شهرهای کشور را سه افتخار بزرگ ایران در حوزه مسائل داخلی در سال 96 برشمرد.
آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: این سه افتخار باید به نام مردم ثبت شود و می طلبد از مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی بسیار سپاسگذار باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد سال97 برای ملت ایران توام با صلابت، عزت و سربلندی ملی و پیگیری اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این پیام ابراز امیدواری کرد سال جدید برای استان همراه با تلاش و کوشش و سرشار از آرامش، امنیت، تولید و اشتغال و رسیدن به توسعه پایدار باشد.
سید دانیال محبی رسیدن به افق توسعه پایدار سیستان و بلوچستان را بسیار امیدوار کننده دانست و گفت: جوانان، مسئولان، مردم و سرمایه گذاران در سال جدید باید برای تحقق این مهم همه تلاش خود را بکار گیرند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.