علی خانقائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 67 درصد از این مسافران به داخل استان و ٣٣ درصد به مقاصد خارج از سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 20 هزار و 588 مسافر از سایر استان ‌ها توسط ناوگان جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٥ درصد کاهش داشته است.
وی در رابطه با انجام حمل و نقل بین المللی در سیستان و بلوچستان گفت: مجموع تردد در پایانه های مرزی استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 10 هزار و 777 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد را نشان می دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس آمار ارائه شده از طریق سامانه های تردد شمار، بیشترین تردد از 25 اسفند تا کنون مربوط به مسیر ایرانشهر - بمپور بوده است.
خانقائی اظهار داشت: 490 نفر از نیروهای راهداری در قالب 65 پایگاه ثابت و سیار در طرح نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین در حال خدمات رسانی هستند.
وی ادامه داد: 131 دستگاه خودرو سبک و سنگین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ویژه خدمات رسانی در طرح نوروزی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: همچنین 16 راهدارخانه در کنار 29 مجتمع خدماتی رفاهی در سیستان و بلوچستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 900 دستگاه اتوبوس در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی کار جابجایی مسافران نوروزی را در استان انجام می دهند.
وی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با هدف ارتقای ایمنی تردد مسافران اقداماتی نظیر آشکار سازی و ایمن سازی نقاط پرتصادف، خط کشی راهها، نصب علائم و اصلاح شیب شیروانی را در دستور کار قرار داده است.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.