سرهنگ کشواد بهروزی زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیر از ساعت 18 امروز به دلیل کاهش دید افقی ناشی از گرد و خاک شدید مسدود شد.
وی افزود: با فروکش کردن طوفان و بهتر شدن دید افقی این مسیر ساعت 20 و 30 دقیقه بازگشایی شد.
وی ادامه داد: هم اینک تمام مسیرهای ارتباطی در سیستان و بلوچستان باز و تردد امکان پذیر است.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: شماره تلفن های 110 و 2187980 و 33522502 مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان آماده پاسخ گویی و امداد رسانی به صورت شبانه روزی به هموطنان است.
وی از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهایی که محدودیت رفت و آمد اعمال شده داشته باشند.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد شدید که از روز گذشته در نواحی مرکزی، نوار غربی و جنوب شرق استان آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
رضا آزادمنش تصریح کرد: در این مدت علاوه بر کاهش کیفیت هوا، اختلال تردد در مسیر زاهدان - بم، ایرانشهر - بم و زاهدان - زابل پیش بینی می شود.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.