مهدی سرگلزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای اسلامی شهر زابل در 6 ماه پایانی سال 2 برنامه مهم ایجاد فضای سبز و اقدامات عمرانی را دستور کار قرار داد و در این زمینه تلاش های خوبی تاکنون انجام شده است.
وی اظهارداشت: برخی از کوتاهی ها در ایجاد فضای سبز و اقدامات عمرانی بدلیل کمبود منابع مالی بوده است به طوری که این کمبود سرعت کار را کاهش داده است.
رئیس شورای اسلامی شهر زابل ایجاد دیوار سبز به طول چهار کیلومتر، نورپردازی و نصب ریسه در میادین و بلوارهای سطح شهر، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و راه اندازی بزرگترین تالار نور کشور به طول 200 متر مربع را از جمله اقدامات پایانی سال 96 عنوان کرد.
وی ادامه داد: ایجاد و طراحی هفت خان رستم در ورودی شهر زابل میدان قائم آباد، رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر، شن ریزی بسیاری از کوچه های خاکی سطح شهر از دیگر برنامه های شهرداری زابل در روزهای پایانی سال است.
سرگلزایی از نوسازی بوستان ملت در زابل خبرداد و گفت: نوسازی این بوستان از چند ماه پیش آغاز شده به طوری که کف، فضای سبز، نورپردازی و ایجاد آب نما در حال تغییر است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل تمام توان خود را به کار بسته اند تا سال خوبی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی رقم زنند.
رئیس شورای اسلامی زابل از همکاری تمام دستگاههای اجرایی با شورای اسلامی شهر و شهرداری تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
7317 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.