سلیمان پاک سرشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: 586 مرکز فعال فنی و حرفه ای در سراسر کشور سالانه به 1،5 میلیون نفر آموزش های لازم را ارائه می دهند.
وی گفت: بخش مهمی از آموزش های این نهاد به دانش آموختگان دانشگاهی اختصاص دارد.
وی در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره غذاهای بومی محلی سیستان و بلوچستان در زاهدان به خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس توافق اخیر سازمان فنی و حرفه ای با وزارت علوم مقرر شده است دانشجویان علاقه مند در حین تحصیل آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گیرند و گواهینامه دریافت کنند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای خاصیت این گواهینامه را اشتغال پذیری بیشتر دانشجویان ذکر کرد.
پاک سرشت افزود: اگر دانشجویان آموزش درست و متناسب با بازار کار را فراگیرند به طور قطع می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند.
وی توسعه کیفی آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار و تامین نیاز طرح های اشتغالزایی را از مهمترین اولویت های این سازمان عنوان کرد.
پاک سرشت با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مدیریت فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضروری است با توجه به ظرفیت های بسیار خوب و نیاز سیستان و بلوچستان در زمینه توسعه آموزش های مهارتی، تحرک جدیدی در حوزه مدیریتی فنی و حرفه ای این استان ایجاد شود.
وی گفت: بزودی مدیر کل جدید فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان معرفی خواهد شد.
به گزارش ایرنا جشنواره غذاهای بومی محلی سیستان و بلوچستان امروز/پنجشنبه/ به مدت یک روز در قالب 40 غرفه با حضور سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای در تالار 6 مرداد مرکز شماره یک فنی و حرفه ای زاهدان گشایش یافت.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.