به گزارش ایرنا علی زرافشان در گردهمایی شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استان های سراسر کشور که از عصر چهارشنبه در چابهار آغاز شده است، اظهار داشت: مبانی نظری سند تحول بنیادین تربیت دانش آموز صالح است.
وی محور اصلی تفویض اختیار را مدرسه عنوان کرد و گفت: رویکرد مدرسه محوری برای انجام تحول ضرورت دارد.
وی از اجرای طرح شهاب با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر از پایه چهارم ابتدایی خبر داد و افزود: این طرح ابتدا از 2 منطقه به صورت آزمایشی آغاز شد و امسال پایه هفتم و سال آینده پایه هفتم و هشتم را در بر می گیرد.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: سند تحول بنیادین، رشد همه جانبه و جامع دانش آموزان را دنبال می‌ کند که برگزاری آزمون و درگیر کردن بچه ها با استرس و نگرانی با آن منافات دارد.
وی از برگزاری جشنواره ‌های مختلف در دوره متوسطه خبر داد و گفت: با هدف شناسایی و حمایت از دانش ‌آموزان با ظرفیت، قابلیت و توانمندی های ویژه برگزاری جشنواره ها پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا گردهمایی مشترک 2 روزه (16 و 17 اسفند) شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور باحضور وزیر این وزارتخانه و به میزبانی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان از عصر روز چهارشنبه آغاز شده و امروز به کار خود پایان می دهد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.