حجت الاسلام عیسی بزمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گفتمان ها با توجه به سهمیه بندی و سطح نیاز دانش آموزان با موضوعات سواد رسانه ای و فضای مجازی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مفاسد اخلاقی و روابط دختر و پسر و غیره برگزار شده است.
وی افزود: ارتقای سطح دانش دینی و مذهبی مخاطبان، پاسخ به شبهات دینی و مذهبی، افزایش بینش مذهبی و دینی، گفتمان سازی مفاهیم دینی در حوزه های معرفت شناختی و مهارت های کاربردی زندگی، ارتباط چهره به چهره و صمیمانه با جوانان و نوجوانان به منظور تمرین پرسشگری، هم افزایی و تقویت نظام تبلیغ دینی با استفاده از مدل فرهنگی گفتمان دینی و کمک به رشد علمی فضای مساجد و مدارس و کانون‌های جمعیتی به عنوان محورهای فرهنگ سازی در جامعه از جمله اهداف کیفی برگزاری طرح گفتمان های دینی درسطح استان است.
وی تصریح کرد: این طرح در سال 1396 با حضور دانش آموزان مدارس در نشست های متعددی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با قدردانی از مدیر کل آموزش و پروش استان گفت: در این نشست ها به سوالات و شبهات مطرح شده از سوی مخاطبان پاسخ داده شد.
به گزارش ایرنا با اجرای طرح گفتمان دینی به سوالات دانش آموزان سیستان و بلوچستان در بسیاری از بخش ها پاسخ داده شده است.
هم اینک 729 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.