به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم همه کاره و صاحب اختیار و قدرت هستند و استکبار جهانی نیز به این رمز اقتدار پی برده است.
وی اضافه کرد: مردم ایران همواره چه در زمان تهدید و چه تحریم و فتنه قاطعانه از انقلاب اسلامی خود حمایت کرده و این کشور با رای، تصمیم و تدبیر مردم به جلو می رود.
وی با بیان اینکه دشمن استکبار جهانی مردم ایران هستند، اظهار داشت: رهبر، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ایران را مردم تعیین می کنند و این نمونه بارزی از مردم سالاری یک حکومت است.
امام جمعه زابل تاکید کرد: ایران تاکنون پیشرفت های زیادی داشته است اما در مقوله عدالت هنوز پیشرفت های لازم را نداشته است.
وی تصریح کرد: توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد و به مناطق دور افتاده توجه بیشتری شود.
حجت الاسلام کیخا نماز جمعه را یک جایگاه مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه محلی برای مباحث اخلاقی، دینی، سیاسی کلان دنیا، ایران، منطقه و شهرستان است و مشکلات مردم در آن بیان می شود.
امام جمعه زابل با اشاره به سالروز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: همه ما نسبت به شهدا وظیفه داریم و تکریم و گرامیداشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.
وی ادامه داد: اگر مقام مادران و همسران شهدا از شهدا بالاتر نباشد پایین تر از آن نیست.
حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت طاغوت را به حکومت توحیدی و الهی تبدیل کرد گفت: حکومت طاغوت سالار در ایران محو و حکومت مردم سالار در آن جایگزین شد.
7317 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.