استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تحقق أهداف اقتصاد مقاومتی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که دانشگاه ها باید در این زمینه تلاش کنند و دولت و دیگر بخش های متولی را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید دانیال محبی ظهر امروز در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، نقش دانشگاه ها را در بررسی مسائل و مشکلات استان و ارایه راهکار مناسب برای توسعه آن مهم برشمرد.

وی افزود: استان در بخش های مختلف بویژه کشاورزی و معادن ظرفیت های زیادی دارد که باید از ظرفیت دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان برای توسعه این بخش ها خصوصاً جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استفاده شود.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه مخاطبین اصلی دانشگاه ها جوانان هستند؛ تصریح کرد: شور و نشاط جوانی و روحیه مطالبه گری دانشجویان یک ظرفیت بسیار ارزشمند است که مسئولین باید با بردباری و سعه صدر در جهت هدایت این ظرفیت در مسیر درست آن اهتمام بورزند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان هم در این دیدار با بیان اینکه ٦ واحد و ٢ مرکز آموزشی وابسته به دانشگاه آزاد در استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر ٢٧هزار دانشجو در در این مراکز مشغول تحصیل هستند.

سلطانعلی میر تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه در استان را ٤٠٠ نفر ذکر کرد و مجموع فارغ التحصیلان از این دانشگاه در سطح استان را ٨٠ هزار نفر عنوان کرد.

وی از آمادگی این دانشگاه برای مشارکت در پیشبرد برنامه های استان خبر داد.

در این دیدار حکم عضویت سید دانیال محبی استاندار در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان که از سوی فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور صادر شده است، به وی إعطاء شد.

دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در سال ١٣٦١ در زاهدان تأسیس شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.