به گزارش ایرنا معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر روز جمعه در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیر سابق نهاد کتابخانه های عمومی ایرانشهر گفت: امروز با توجه به پیشرفت فناوری و فضای مجازی باید برنامه های متفاوتی برای افزایش سطح کتابخوانی در جامعه اجرا شود.
نبی بخش داودی افزود: ایجاد کتابخانه های کوچک در مکان های عمومی و اداری گام موثری در سوق دادن مردم به سمت کتاب و کتابخوانی است.
وی تاکید کرد: برگزاری برنامه های تشویقی از جمله رقابت های کتابخوانی در مدارس، دانشگاه ها و کتابخانه ها می تواند در افزایش ساعت مطالعه و پیشرفت فرهنگی جامعه تاثیر گذار باشد.
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اجرای برنامه های تشویقی و رقابت های کتابخوانی در روستاهای کوچک اثر گذار بوده و می تواند در قالب های بزرگتری برای سوق دادن مردم به کتابخوانی عملی شود.
اسفندیار زیدآبادی بیان کرد: امروز کتابخانه های استان از شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به مردم بهره مند هستند و آمادگی داریم تا منابع بیشتری به کتابخانه ها با توجه به درخواست آنها ارسال کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد کتابخانه در مساجد با توجه به مراجعه مردم برای عبادت می تواند در افزایش سطح مطالعه تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.