دراین مطلب آمده است: نوشیدنی های چربی سوز، یکی از بهترین و راحت ترین روشهای چربی سوزی است که می توانید با مصرف مداوم آن، بدون آن که نگران عولرض جانبی باشید وزن کم کنید. البته به یاد داشته باشید که استفاده از یک نوشیدنی چربی سوز به تنهایی باعث لاغری شما نخواهد شد و در هنگام مصرف آن، باید به دنبال یک رژیم غذایی سالم و عاری از مواد غذایی مضر مانند انواع نوشابه، غذاهای چرب و شور و ... باشید.
نوشیدنی های چربی سوز، یکی از بهترین و راحت ترین روشهای چربی سوزی است که می توانید با مصرف مداوم آن، بدون آن که نگران عولرض جانبی باشید وزن کم کنید. البته به یاد داشته باشید که استفاده از یک نوشیدنی چربی سوز به تنهایی باعث لاغری شما نخواهد شد و در هنگام مصرف آن، باید به دنبال یک رژیم غذایی سالم و عاری از مواد غذایی مضر مانند انواع نوشابه، غذاهای چرب و شور و ... باشید. هم چنین فعالیت های ورزشی مناسب و نوشیدن آب کافی در طول روز را نباید فراموش کنید. با این دستورالعمل و نوشیدن چربی سوز زنجبیل و لیمو، به زودی می توانید کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.
همانطور که میدانید ،زنجبیل یک ریشه شناخته شده در سراسر جهان است و خیلی از ما درباره خواص فراوانی که برای سلامتی ما به همراه دارد نکات زیادی شنیده ایم . به خصوص که زنجبیل یک ضد التهاب قوی است و همچنین مصرف آن یکی از کارآمدترین درمانها برای مشکلات گوارشی است . ازاین ریشه به عنوان یک فرمول لاغری هم استفاده می شود زیرا علاوه بر بهبود عملکرد گوارشی دارای اثر “ترموژنیک” نیز میباشد به این مفهوم که به فعال شدن سوخت و ساز بدن کمک می کند و میتوان از آن به عنوان یک چربی سوز و کالری سوز قوی یاد کرد.
از سوی دیگر، لیموترش یکی دیگر از داروهای بزرگ و قدرتمند است که به روش های مختلف به سلامت بدن کمک می کند. لیموترش همچنین به عنوان یک ماده غذایی طبیعی برای لاغری مطرح شده است. ویتامین Cموجود درلیموترش آن را تبدیل به یک آنتی اکسیدان بسیار موثرکرده است که مصرف آن به حذف ضایعات و سم زدایی از بدن، مبارزه با احتباس مایعات در بدن و کاهش تورم شکم بسیر کمک می کند.
ترکیب زنجبیل و لیمو چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟
با توجه به اینکه هر دو ماده غذایی از نظر خاصیت چربی سوزی و خاصیت سم زدایی و حذف مواد زاید از بدن دارای خواص یکسان هستند ، ترکیب زنجبیل و لیمو ترش با هم به عنوان یک فرمول لاغری طبیعی قوی مطرح می شود که می تواند در کنار رژیم غذایی کاهش وزن برای لاغری به کمک شما آید . من مطمئن هستم که شما می توانید با استفاده از دستورالعمل ترکیبات مختلفی که میتوانید با لیمو ترش و زنجبیل تهیه کنید و امروز چند روش را به شما معرفی میکنم نتایج خوبی را در کاهش وزن خود به طور طبیعی تجربه کنید .
چای زنجبیل لیمویی
یکی از روش های ترکیب زنجبیل و لیمو ترش به منظور استفاده از خواص آنها تهیه یک چای زنجبیل لیمویی است. مراحل تهیه کردن این چای ساده هست و شما می توانید یک طعم خوشمزه و دوست داشتنی را با نوشیدن این چای تجربه کنید.
طرز تهیه این چای چگونه است؟
به اندازه یک لیوان آب را روی حرارت بگذارید تا به جوش آید وقتی آب به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و به آن یک تکه کوچک زنجبیل اضافه کنید و درلیوان را بگذارید حال اجازه دهید به مدت 5 دقیقه زنجبیل درون آب داغ به اصطلاح دم بکشد حال آب 1 عدد لیموی تازه را به آن اضافه کنید و نوش جان کنید . بهتر است این چای را قبل از صبحانه میل کنید.
لیموناد زنجبیلی
این لیموناد خوشمزه ترکیبی از دستور العمل های کلاسیک است که همه ما می دانیم، البته این بار با خواص شگفت آور زنجبیل! استفاده از ترکیب زنجبیل در این نوشیدنی باعث می شود این لیموناد به یک نوشیدنی با خواص بیشتر و لاغرکننده تبدیل شود.
چه باید انجام دهید؟
لیموناد را همانطور که به طور معمول درست میکنید آماده کنید،اما این بار برای شیرین کردن آن از شکر تصفیه شده استفاده نکنید. سپس به آن یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده اضافه کنید، و اگر دوست دارید همچنین می توانید چند برگ کلم خرد شده را هم به این نوشیدنی پر خاصیت اضافه کنید. اضافه کردن کلم ریز خرد شده به این نوشیدنی خاصیت سم زدایی آن را تقویت می کند. ترجیحا قبل از صبحانه این نوشیدنی را آماده و نوش جان کنید.
سس زنجبیل لیمویی
این سس یک جایگزین فوق العاده برای لذت بردن از همه مزایای ترکیب زنجبیل و لیمو با هم است. شما لازم نیست حتما برای استفاده از خواص شگفت انگیز این دو ماده غذایی آبمیوه و یا چای زنجبیلی تهیه کنید این بار سسی از مخلوط زنجبیل و لیموترش آماده کنید و از خواص آن بهره مند شوید.
چه باید انجام دهید؟
پوست تعدادی زنجبیل را گرفته و پس از آن با آب لیموترش مخلوط کنید. این سس را به سالاد مورد علاقه خودتان اضافه کنید و از آن لذت ببرید.
سایر خواص ترکیب زنجبیل و لیمو ترش
همانطور که در آغاز اشاره شد، ترکیب زنجبیل و لیمو سرشار از خواص بسیار برای سلامتی از جمله خاصیت لاغرکنندگی است. با استفاده از دستور العمل های قبلی، شما همچنین می توانید از سایر مزایای این ترکیب نیز بهره مند شوید.
کمک به تصفیه خون: زنجبیل و لیمو ترش هر کدام به طور طبیعی یک تصفیه کننده طبیعی خون هستند و در صورت ترکیب با هم می توانند به طور موثری به پاکسازی خون و از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری و ضایعات و کاهش کلسترول بد خون(LDL) کمک کنند.
تقویت سیستم ایمنی بدن: لیمو و زنجبیل هر کدام حاوی موادی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. ترکیب زنجبیل و لیمو به بهبود علایم سرما خوردگی، مشکلات تنفسی، گرفتگی صدا و کاهش عفونت در بدن بسیار کمک می کند.
حفظ سلامت و شادابی پوست: مخلوط زنجبیل و لیمو ترش سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است. به همین دلیل استفاده از آن به حفظ سلامت و جوانسازی و مرطوب نگه داشتن پوست بسیار کمک می کند .
تحریک هضم بهتر مواد غذایی: ترکیب زنجبیل و لیمو ترش ترکیب کاملی برای مبارزه با مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه، سندرم روده تحریک پزیر، و احتباس مایعات در بدن است. به همین دلیل اگر شما از ورم معده رنج می برید بهتر است به مصرف این دو محصول رو آورید.
فقط یک فنجان از این نوشیدنی قبل از خواب چربی های شکم را به طرز خیره کننده ای آب می‌کند.
مواد تشکیل دهنده معجون لاغری شگفت آور:
1 عدد لیمو
1عدد خیار
زنجبیل تازه
8 لیوان آب
روش آماده سازی:
لیمو را کاملا شستشو داده و آن را به دو نیم برش زده و در ظرف آب بریزید، سپس پوست خیار را کنده و آن را به قطعات کوچک برش بزنید، خیار را در ترکیب آب و لیمو ریخته و چند برگ نعناع تازه را به همراه زنجبیل تازه به آن اضافه کنید، ترکیب بدست آمده را به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.
این نوشیدنی معجزه آسا لاغری را هر زمان که تشنه شدید بنوشید، به زودی نتایج باور نکردنی این معجون را می بینید.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.