به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری؛ سید دانیال محبی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری با حضور مدیران کل، مسئولان و کارکنان استانداری با اشاره به اینکه برای انتخاب افراد شاخص هایی وجود دارد، افزود: شوق و اشتیاق برای خدمت به مردم همراه با تخصص و تعهد از مولفه های اساسی برای انتخاب مدیران است.
وی بیان کرد: قضاوت ها نباید بر اساس ظاهر افراد صورت گیرد و برای انتخاب افراد باید شاخص هایی ملاک تصمیم گیری باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از زحمات علی اصغر جمشیدنژاد معاون سابق سیاسی اجتماعی استانداری؛ محمدهادی مرعشی را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی کرد.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این جلسه گفت: بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های موجود در استان در راستای اجرا و پیشبرد امور و رسیدن به اهداف سازمانی تلاش خواهم کرد.
محمد هادی مرعشی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب، پیشبرد سیاست‌های دولت و رضایتمندی مردم همواره در اولویت کاری ام قرار داشته و دارد.
وی همچنین رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع را مهم برشمرد و ادامه داد: بسیاری از مراجعه کنندگان، استانداری را آخرین امید برای رفع مشکلات خود می دانند به همین سبب باید در جهت رفع مشکلات، پاسخگویی و جلب رضایتمندی آنان تلاش شود.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.