محمدعلی تراقویی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال بیش از 300 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد در ایرانشهر فراهم شده که تا پایان سال این آمار به 450 نفر افزایش می ‌یابد.
وی افزود: ایجاد اشتغال با هدف خودکفایی مددجویان گام بزرگی در توانمندسازی و خروج افراد زیر پوشش کمیته امداد از چرخه حمایتی است.
وی گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خود اتکایی، توانمند سازی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان است و در مسیر تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی این خانواده‌ها گام بر می‌ دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش این نهاد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
وی بیان کرد: اقدامات بسیاری در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد مانند آموزش خانوارهای تحت حمایت در رشته‌ های فنی و حرفه ‌ای و صنایع ‌دستی، برگزاری دوره‌ های آموزشی و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه ‌ای، ارائه مشاوره ‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت‌ ها و موقعیت ‌های شغلی مناسب و پرداخت تسهیلات اعتباری به نیازمندان به ‌صورت وام‌ های قرض‌ الحسنه دراز مدت انجام شده است.
به گزارش ایرنا پنج هزار و 700 خانوار با جمعیت بیش از 14 هزار نفر در ایرانشهر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.