به گزارش ایرنا اکران فیلم های فجر امسال در زاهدان در مقایسه با سال های قبل با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شده بود.
سالن های سینما در زمان اکران فیلم های فجر به ویژه لاتاری، عرق سرد و تنگه ابوقریب در بیشتر مواقع به طور کامل پر بود که این نشان از کیفیت بهتر فیلم های امسال دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلم های متنوعی در ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان در 2 سینمای هلال و اشراق اکران شد.
حسین مسگرانی افزود: فیلم های اکران شده در این دوره از جشنواره فیلم فجر زاهدان شامل امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و چهارراه استامبول برای عموم مردم و فیلم های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان بوده است.
وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد فارابی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی با محوریت حاشیه شهر و مناطق محروم به صورت رایگان فیلم های گروه سنی خود در جشنواره فجر را صبح ها در 2 سالن سینمای هلال و اشراق تماشا کردند.
به گزارش ایرنا ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان همراه با اکران فیلم های متنوع از 13 تا 22 بهمن برگزار شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.