حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حفظ وحدت و انسجام در جامعه به راحتی می توان بر تمام مشکلات کشور فائق آمد.
وی بیان کرد: مهمترین مساله این است که با وحدت، انسجام و اجماع می توان مشکلات اجتماعی و اقتصادی را رصد و با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حل آنها قدم برداشت.
وی تصریح کرد: مهمترین محور وحدت ملت ایران رهبر معظم انقلاب است و باید در حول این شخصیت دینی و تربیت یافته مدرسه قرآنی با هماهنگی کامل حرکت کنیم.
وی افزود: با حفظ وحدت، انسجام و اقتدار به عنوان راه مقدس ملت بزرگ ایران و شهدا که همان راه اسلام و قرآن است می توان به پیشرفت و توسعه رسید.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه که در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن زاهدان با خبرنگار ایرنا گفت وگو می کرد، افزود: بالاترین و مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال حفظ حیات انقلاب و اراده ملت بزرگ ایران بر تداوم راه امام و پاسداری از آرمان های شهداست.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار داشت: حضور منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران برای فتح قله های اقتدار در عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وحدت ملی و انسجام ملت بزرگ ایران برای رویارویی با تهدیدها و یاوه گویی های ترامپ و کسانی که دستشان به خون امت اسلام آلوده است.
وی افزود: وحدت و ایستادگی آحاد ملت ایران در مقابل تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام پیام روشن راهپیمایان 22 بهمن است.
وی تصریح کرد: اگر از سرمایه و دستاوردهای انقلاب به شایستگی بهره گیریم در همه عرصه ها به پیروزی خواهیم رسید.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که در سایه حضور باشکوه و اقتدار آفرین ملت ایران توانسته در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
وی اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی دستاورد غیرت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد روز یکشنبه به منظور شرکت و سخنرانی در راهپیمایی 22 بهمن به زاهدان سفر کرده است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.