به گزارش ایرنا مردم انقلابی و ولایتمدار ایرانشهر صبح امروز با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند.
حضور پرشور جوانان، بانوان و اقشار مختلف از جمله علما شیعه و سنی، معتمدان و ریش سفیدان در راهپیمایی امروز ایرانشهر مشهود بوده است.
راهپیمایان ایرانشهری با شور و شعف خاص شعارهای مختلفی را در حمایت از انقلاب اسلامی، رهبری و نظام سر دادند.
امام جمعه ایرانشهر در اجتماع راهپیمایان با گرامیداشت این ایام گفت: دشمنان قسم خورده نظام به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و تخریب وحدت هستند، اما مردم با حضور پرشور خود در صحنه حمایت از رهبری و نظام پاسخ دندان شکنی به آنان دادند.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: انقلاب اسلامی ایران با قدرت به پیشرفت خود ادامه می‌ دهد و توطئه ‌های دشمنان خللی در روند انقلاب ایجاد نخواهد کرد.
محمد نعیم امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشانگر وفاداری آنان به نظام و رهبری است.
نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر نیز گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی بیانگر حمایت آنان از اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمان ها و ارزش های انقلاب و شهداست.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.