خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان در راستای رسالت خطیر اطلاع رسانی و بیان واقعیت های جامعه این بار با همکاری و همراهی عموم هموطنان به ویژه شهروندان سیستان و بلوچستان در صدد است تا چهره زیبا و جذابیت های این استان را به تصویر کشد.
امروزه با پیشرفت های چشم گیر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هریک از شهروندان عزیز می تواند با گوشی تلفن همراه خود عضو شبکه های اجتماعی مختلف شده و نقش خود را به عنوان خبرنگار محله در انعکاس واقعیت ها در سریعترین زمان ممکن به خوبی ایفا کند.
گستردگی پهنه سیستان و بلوچستان و وجود مخاطرات مختلف از جمله مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی در آن و نیز نقش پررنگ مردم بومی بخش های مختلف استان در نقاط دور از دسترس، خبرگزاری ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان را بر آن داشت تا با استفاده از توان مردمی و با درنظرگرفتن ضرورتهای جامعه استان این امکان را فراهم کند تا عموم مردم استان عکس های موبایلی خود را در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، حوادث، ورزشی و اقتصادی به ویژه گردشگری به این مرکز ارسال کنند تا در فضایی گسترده با نام خودشان انتشار یابد.
شهروندان می توانند عکس های خود را با کیفیت مطلوب از طریق پست الکترونیک(ایمیل) به آدرس zahedan@irna.ir ، یا کانال تلگرامی Zahedanirna@ و یا آدرس پستی: زاهدان، کوی قدس خیابان شهید چمران جنب باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت نیروی انتظامی، ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال کنند تا پس از بررسی، در سامانه اینترنتی ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان به آدرس http://www.irna.ir/sb و کانال تلگرامی منتشر شود.
این در حالی است که در صورت خاص بودن موضوع عکس و انتشار آن به خالق اثر حق الزحمه لازم پرداخت و درصورت فعالیت مطلوب، با آنان قرارداد همکاری امضا می شود.
مخاطبان می توانند برای دریافت اخبار استان، ایران و جهان از طریق خبرگزاری ایرنا در تلگرام، با ارتقای نسخه نرم افزار تلگرام در گوشی، تبلت یا رایانه خود، به آدرس Telegram.me/irnazahedan مراجعه و پس از باز شدن صفحه کانال با کلیلک کردن بر روی گزینه join در پایین صفحه، در کانال رسمی ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان (زاهدان) عضو شوند.
ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان علاوه بر این؛ از اخبار، مقالات و گزارشهای مردمی نیز استقبال می کند.
اکنون که نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با اجرای طرحهای متعدد بزرگ و کوچک زیربنایی حرکت شتاب گونه ای را برای توسعه و پیشرفت این استان آغاز کرده، برای معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت ها، توانمندی ها و زیبایی های استان پهناور و مستعد سیستان و بلوچستان با ما همراه شوید تا با هم واژه محرومیت را از این استان بزداییم.
7311** 6081 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.