به گزارش ایرنا با توجه به گلایه های شهروندان از حفاری های ایجاد شده توسط شرکت گاز و تاخیر در ترمیم این حفاری ها، دادستان زاهدان به همراه مدیران شرکت گاز سیستان و بلوچستان، پیمانکار اجرای پروژه گاز رسانی و معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری امروز /دوشنبه 16بهمن/ از حفاری های انجام شده در نقاط مختلف شهر زاهدان دیدن و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند.
حجت الاسلام علی موحدی راد در این بازدید بر لزوم اجرای پروژه گازرسانی به بهتربن نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن به ویژه موضوع ترمیم نوارهای حفاری تاکید کرد
وی هدف از اجرای برنامه امروز را بررسی مشکلات ناشی از حفاری های شرکت گاز عنوان کرد و‌ گفت: مردم از نوع کار و نحوه اجرای پروژه گازرسانی بسیار گلایه دارند و این وضعیت برای آنان قابل قبول نیست لذا می طلبد که مسئولان امر با جدیت بیشتر و با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکاناتی که دارند در مسیر جلب رضایت مردم حرکت کنند.
وی افزود: وضعیت فعلی به هیچ ‌وجه قابل قبول نیست و اگر چه در مسیر ترمیم حفاری ها مسائلی از قبیل شرایط جوی سبب کندی کار می شود اما باید برنامه ریزی لازم در این رابطه صورت گیرد.
حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به اینکه در مسیر خدمت به مردم هیچ گونه قصوری پذیرفتی نیست تصریح کرد: چنانچه در مسیر اجرای کار ثابت شود فرد یا افرادی کوتاهی و یا سهل انگاری کردند با قاطعیت و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: آمادگی لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز به منظور تسریع در روند کار از طریق سازمان زندان ها وجود دارد.
دادستان زاهدان گفت: به منظور پیگیری هر چه بیشتر امور هم اینک از طریق معاونت های دستگاه قضایی استان مسائلی از قبیل ساماندهی مسکن مهر، رفع مشکلات منطقه شیرآباد، موارد مربوط به پسماندها و زباله ها و غیره با جدیت دنبال می شود و امیدواریم مسئولان مربوطه بر اساس تعهداتی که دارند با هدف خدمت به مردم تعامل و همکاری شایسته ای از خود نشان دهند.
به گزارش شهرداری زاهدان در طول این بازدید دادستان زاهدان توصیه های لازم را برای حل مسائل شهر و شهروندان به شهرداری ارائه داد.
بر اساس آمارهای اعلام شده توسط مراجع ذیربط تا کنون 225 کیلومتر حفاری برای گازرسانی در سطح شهر زاهدان انجام و فقط 36 کیلومتر آن ترمیم شده است.
3042 **6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.