به گزارش ایرنا ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان امشب در مراسمی با حضور شماری از مسئولان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم همراه با اکران فیلم شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله در سالن سینما هلال زاهدان آغاز بکار کرد.
به گفته یکی از تماشاچیان؛ فیلم شعله ور که در سیستان و بلوچستان ساخته شده است و برای نخستین بار ساعتی قبل در جشنواره فیلم فجر زاهدان به نمایش درآمد چهره نامناسبی از مردم این استان به تصویر کشیده است.
در همین رابطه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن صدور دستور جلوگیری از اکران فیلم شعله ور ، اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: فیلم شعله ور برای نخستین بار هم زمان با ششمین جشنواره فیلم فجر در زاهدان به نمایش گذاشته شد.
در این اطلاعیه که از سوی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به ایرنا ارسال شده به نقل از حسین مسگرانی آمده است: فیلم شعله ور ساخته حمید نعمت الله، داستان زندگی مردی است که حسادت می ورزد ولی چهره خوبی از مردم این استان را نشان نمی دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این باره افزود: اکران این فیلم در جشنواره باعث اعتراض بسیاری از هنرمندان و مردم عزیز استان شد.
وی خاطر نشان کرد: اینجانب بلافاصله به بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی، عوامل و سازندگان فیلم شعله ور اعتراض مردم فهیم و فرهنگ مدار استان را اعلام و این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد.
وی اظهار داشت: امشب در اعتراض به فیلم شعله ور، اعلام می کنیم که این فیلم در زاهدان دیگر بار اکران نخواهد شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.