فرماندار شهرستان هیرمند گفت: به‌مناسبت دهه‌فجر تعداد هفتاد و سه پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد علی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه جوانان انقلابی است تا بدانند این انقلاب با رنج، تلاش، مجاهدت مردان و زنان سرافراز ایران به دست آمده و در راه پیروزی آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده است.

وی افزود:  در ایام الله دهه فجر همه مردم باید از فرصت دهه مبارک فجر به شکل مناسبی، برای به تصویر کشیدن جلوه های کارآمدی نظام و دولت و تقویت وجوه وحدت آفرین در جامعه استفاده کنند.

فرماندار شهرستان هیرمند با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در شهرستان گفت: این طرح در سر فصل های بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، شیلات، عمران و توسعه روستایی، شهرداری، آموزش و پرورش، برق، ورزشی، صنعت تجارت و بازرگانی کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار هیرمند در پایان گفت: با توجه به نقش و جایگاه ارزشمند مردم در نظام مقدس کشورمان دیدار با خانواده شهدا و دیدارهای مردمی و جلسات پرسش و پاسخ در نقاط مختلف شهرستان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.