نبی بخش داودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها افزون بر 860 میلیارد ریال هزینه و اختصاص یافته است.
وی افزود: 87 طرح با اعتبار افزون بر 340میلیارد ریال آماده بهره برداری است و 16 طرح نیز با اختصاص 520 میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ ‌زنی می‌ شود.
وی ادامه داد: این طرح ها در قالب راه سازی، برق، آبرسانی، کشاورزی، شیلات، آموزشی، مسکن، خدماتی، تولیدی، بهداشتی و خدمات شهری است.
فرماندار ایرانشهر گفت: دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی در منطقه بسیار چشمگیر است چرا که انقلاب اسلامی ایران مردمی ‌ترین انقلاب جهان است و مردم نقش اساسی در موفقیت‌های آن دارند.
داودی با بیان اینکه خدمات دولت همچون خورشید در منطقه می درخشد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و عمران کشور در عرصه های مختلف ثمره رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و جانفشانی ها و ایثارگری های مردمانی است که برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
وی ادامه داد: تاریخ چهل ساله گذشته این سرزمین گواهی صادق بر ایثار و جانفشانی های ملت ایران اسلامی در راه نظام و انقلاب است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314** 3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.