به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز شنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای باید انسجام و همدلی در میان تمام مدیران و دستگاههای اجرایی وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در سیستان و بلوچستان نیازمند تلاش بیش از پیش مدیران هستیم.
وی افزود: دولت تدبیر و امید کارهای توسعه ای و زیربنایی بسیار خوبی تا کنون در سیستان و بلوچستان انجام داده است.
وی تصریح کرد: دولت پروژه های اساسی بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان انجام داده که نیاز به پشتیبانی دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان امنیت، اعتماد و رفاه اجتماعی را سه پایه اساسی سیستم حاکمیت ذکر کرد.
محبی اظهار داشت: همواره باید تلاش کنیم تا وفادرانه به مردم خدمت کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این نشست گفت: اگر همدلی، وحدت و انسجام در مجموعه های امنیتی در این استان نبود به طور یقین ما شکست های امنیتی داشتیم.
سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: با همت همه ی اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان و حتی شهرستان ها توانسته ایم اقدامات بسیار مناسبی برای ایجاد امنیت پایدار در سطح منطقه انجام دهیم.
وی بیان کرد: خیلی از اتفاقاتی که در بحث مسائل تروریستی می افتد یکی از پایه های آن در منطقه جنوب شرق است بنابراین وحدت فرماندهی، انسجام اطلاعاتی و کاری از موضوعات برجسته در سیستان و بلوچستان است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی که در منطقه شده توانسته ایم امنیت جنوب شرق کشور را تامین کنیم.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: همگان همراهی و نقش مردم سیستان و بلوچستان در پاسداری از مرزهای سرزمینی، عقیدتی و هویتی ایران اسلامی در طول تاریخ را می دانند.
محمد نعیم امینی فرد اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاری گر نظام بوده و همچنان خواهند بود.
وی ادامه داد: مردم این استان برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت های بسیار زیادی کردند.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان دل در گروه نظام و آرمان های انقلاب اسلامی داشته و دارند.
وی تصریح کرد: مردم این خطه از ایران اسلامی همواره سعی کرده اند تا خواسته هایشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای بسیار زیادی تا کنون در سیستان و بلوچستان انجام شده و همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است تا به پیشرفت و توسعه کامل برسد.
به گزارش ایرنا وزیر اطلاعات صبح امروز/شنبه/ به منظور شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و معرفی مدیرکل جدید اطلاعات این استان به زاهدان سفر کرد.
این نشست با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، سردار سرتیپ مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، اعضای شورای تامین و مدیران کل این استان در سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.