محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از ریزش برف در حوالی ارتفاعات تفتان و مسیر ترانزیتی خاش - زاهدان واقع در محدوده میرآباد تا چانعلی همواره مشکلاتی برای تردد مسافران عبوری پدید می آید، امکانات و تجهیزات لازم در این مسیرها فراهم شده و دستگاهها آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.
وی افزود: شرکت نفت و ادارات راه و شهرسازی، آب و برق، شهرداری ها و مراکز بهداشتی و درمانی و امدادرسان خاش برای مقابله با شرایط اضطراری فعال شدند.
وی ادامه داد: از روزهای قبل به دنبال هشدارهای هواشناسی دستورات لازم برای مدیریت بحران صادر و راهدارخانه ها در مسیر جاده ترانزیتی خاش - زاهدان تجهیز شده اند و اگر در این مسیر بارش برف باشد به سرعت کار شن ریزی، نمک پاشی و برف روبی انجام می شود.
فرماندار خاش تاکید کرد: دستگاههای امدادرسان و شرکت نفت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده هر جایی مشکلاتی را مشاهده کنند پای کار می آیند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه با احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط نیمه شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوب استان پیش بینی می شود که با توجه به کاهش دما احتمال ریزش برف خفیف در این مناطق وجود دارد.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.