حسین مسگرانی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ناشرانی از داخل و خارج از استان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
وی افزود: همزمان با مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و ناشران سیستان و بلوچستان، برگزیدگان چهارمین دوره کتاب سال استان مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی گفت: برنامه ریزی های دقیق تر در رابطه با تعداد ناشران دعوت شده، غرفه ها و عنوان کتاب های قابل ارائه در این نمایشگاه در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی آن بزودی ارائه می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سال گذشته بیش از 700 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب استان اعلام آمادگی کردند که در نهایت 417 ناشر کشوری و 30 ناشر استانی انتخاب شدند.
مسگرانی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان دستگاه های اجرایی باید درصدی از اعتبارات فرهنگی خود را به خرید کتاب از نمایشگاه کتاب استان اختصاص دهند.
وی افزود: تلاش داریم با ارزیابی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه های کتاب در سال های گذشته، برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه کتاب امسال برنامه ریزی شود.
به گزارش ایرنا نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سیستان و بلوچستان از سوم تا نهم اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان برگزار می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.