به گزارش ایرنا درویش نارویی روز سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان سراوان گفت: این شهرستان از ظرفیت های مهمی برخوردار است و مردم این منطقه در مسائل فرهنگی با شور و نشاط خاصی در خدمت انقلاب هستند و از این امکان می توان استفاده کرد.
وی گفت: ‌با توجه به مسائل مرزی و قرار گرفتن سراوان در پیشانی شرق کشور از رسانه های ارتباط جمعی به ویژه صدا و سیما انتظار است برنامه های مختلف و ظرفیت های و توانمندیهای این شهرستان را بطور همه جانبه پوشش دهند.
فرماندار سراوان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ‌دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم است و مسئولان بایستی مردم را از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه کنند تا امید و نشاط در جامعه رونق یابد.
نارویی افزود: ‌علیرغم تمامی مشکلات دولت، اقدامات مهمی در این منطقه انجام شده به طوری که تنها در شهرستان سراوان 850 میلیارد تومان اعتبار ملی تخصیص یافته است و در حوزه های زیربنایی آب، برق، کشاورزی، بهداشت و درمان وسایر ارگانها کارهای قابل توجهی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: ‌ایجاد 270 کلاس درس با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در شهرستان سراوان حرکت بسیار بزرگی است.
فرماندار سراوان گفت: در حوزه آب؛ ساخت سد ماشکید سفلی با هدف تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و صنعت کلنگ زنی شده و هم اکنون برای تامین نیروی انسانی متخصص و ساده آماده پذیرش جوانان جویای کار است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت:‌ در دهه فجر امسال تمام برنامه های مهم فرهنگی و هنری شهرستان سراوان به صورت زنده از طریق شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.
محمود دولت کردستانی افزود: قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاب می کند که به صورت متفاوت در این ایام ورود پیدا کنیم و آنچه برای انقلاب شایسته است را انجام دهیم.
وی گفت: آگاهی بخشی و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان یکی از ماموریت های مهم مدیران دستگاههای اجرایی است.
مدیر کل صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان بهترین ثمره انقلاب را «انتخابات» دانست و اظهار داشت: مردم همواره در صحنه حاضر شده و در سخت ترین شرایط همراه نظام بوده اند و باید به این سرمایه عظیم مردمی احترام گذاشت.
به گزارش ایرنا در پایان این جلسه 17 کمیته برای استقبال از ایام الله دهه فجر و برگزاری برنامه های این ایام در سراوان تشکیل و فعال شد.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
7336**6081 خبرنگار: ‌احسان بختیاری ** انتشار دهنده:‌ حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.