حیدر میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متخلفان این پرونده ها به 336 میلیارد و 605 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده اند.
وی افزود: در حوزه قاچاق سه هزار و 405 فقره پرونده وارده داشته ایم که این آمار خود نشان از حجم بالای قاچاق در سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده به ویژه نشست با دستگاه های مشترک و اجرای طرح های گوناگون سعی شده تا با رویکرد پیشگیرانه با این پدیده شوم مبارزه و مقابله شود.
وی بیان کرد: علاوه بر برخورد قضایی، انجام اقداماتی در حوزه های فرهنگی به منظور کاهش قاچاق که از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است اهمیت زیادی دارد.
وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک دستگاه شبه قضایی سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو درمان، دامپزشکی، کالا و خدمات به ایفای نقش می پردازد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی پیشگیرانه به پرونده های قاچاق کالا و ارز از اولویت ها و دغدغه های اصلی این نهاد است.
به گزارش ایرنا با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان از جمله همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان قاچاق سوخت همواره در مناطق مرزی این استان انجام می شود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.